wtorek, 4 stycznia 2011

Big Bang


Big Bang – koreański zespół muzyczny , składający się z pięciu członków. Grają Hip – Hop i R&B . Zadebiutowali w 2006 roku piosenką  „We Belong Together"  i szybko zyskali popularność.
Big Bang od razu znalazł własny styl muzyczny i image. Jest najczęściej oglądanym w internecie koreańskim zespołem.
Big Bang kształtuje także trendy w modzie.Ich styl jest znany w całej Azji. .
Członkowie grupy prowadzą także swoje solowe projekty. 

Pierwszą piosenką tego zespołu jaką usłyszałam było Haru Haru co znaczy tyle co Dzień po Dniu.Mam więc do niej duży sentyment.Liczę na to,iż chociaż części z Was się spodoba ;)

Big Bang - Haru Haru
  

Jak to już zauważyliście często język koreański przeplata się z językiem angielskim,co o tym sądzicie? Przekonuje Was taka mieszanka ? ( Mnie tak,bo chociaż jakąś część rozumiem ;D )

Big Bang - Shake It 

2 komentarze:

  1. Haru Haru teledysk bardzo ckliwy x)
    Przeplatanka jak najbardziej, jeśli wymowa jest dobra.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem już tak przyzwyczajona do angielskich zapożyczeń w języku japońskim, że i w koreańskim mnie nie rażą ;)
    Pierwszy raz miałam okazję zobaczyć teledysk Haru Haru, i cóż... Wiele jestem w stanie znieść, zwłaszcza jeśli chodzi o kulturę dalekowschodnią, ale nie faceta w różu i opasce na głowie ;)
    Ten drugi w ogóle do mnie nie przemawia, ale pierwszy jest śliczny :) Poza tym gościem w różu.

    OdpowiedzUsuń